Blog

Războiul bannerelor: ”Ține-o tot așa” sau ”Nu le facem jocul”?

Oficial, campania electorală încă nu a început, dar candidații pentru Primăria Satu Mare au găsit deja metode ingenioase să-și promoveze mesajele, care cum știe și în funcție de ce mijloace are la dispoziție.

Grofii, de exemplu, au avut foarte mare grijă să umple noile autobuze ecologice promise de 4 ani, dar achiziționate ”din întâmplare” fix cu două luni înaintea campaniei electorale cu mesajul actualei conduceri a Primăriei Satu Mare, ”Orașul în mișcare”, de care a făcut mișto tot Facebookul cu ocazia inundațiilor de ieri din tot orașul, mai cu seamă de pe Bulevardul Octavian Goga, ținut închis în toată prima jumătate a acestui an pe motiv că ”se reabilitează total, inclusiv rețeaua de canalizare”. Noa, s-o văzut ieri cam cum s-o reabilitat ;))

Băetzii pe vot etnic au și ales un slogan pre-electoral care ne aduce aminte de un hit din tinerețe și care le vine ca o mănușă, ținând cont de combinațiile care tocmai se fac pentru viitoarele posturi de viceprimari și contractele grase care vor constitui cele mai mari tunuri din bani publici din istoria post-decembristă a Sătmarului.

Pe aceeași clădire, însă, apare bannerul ”băiatului cu ciocolata”, cu un slogan ”contra”. Poate că totul e aranjat, dar nu le facem jocul!

Sursa: satumareonline.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright@2020 Mihai Huzau | Toate drepturile rezervate